úterý 11. června 2013

Carpe Diem - aneb zbožňuju čekání na bus

Co se dělo v poslední době? Po skončení druháku hledám práci. Nejdřív jsem si mezi inzerátama vybírala, teď už odepisuju na kde co, hlavně ať se něco najde.. Včera jsem byla pozvaná na pohovor do jedný cestovní kanceláře v Antibes, kde řekli, že mě na full-time pozici nevezmou, ale tvářili se pozitivně na jinou variantu = stáž. Tak jsem si dnes dala další v řadě nekonečných výletů do Nice a zpět, abych nějak pořešila potřebný formuláře, načež mi ve škole bylo vše vysvětleno 2ma větami a mohla jsem jet zase domů. Celkem = výlet na víc jak 4 hodiny. Čekaní na bus tam 25min, nazpátek 35min = bohužel všechno při starým. Nicméně z CK zůstavají v kontaktu, vyžádali si formulář v elektr.podobě a že prý to teď u nich prodiskutujou a dají vědět.
Odpoledne dekoruju náš příbytek svazečky tymiánu určeného k nasušení, peču perník..

Žádné komentáře:

Okomentovat