čtvrtek 27. června 2013

Poslední dny volna

Včera jsem měla po dlouhý době busy day, dopo ještě poslední podpisy na smlouvě o stáži v cestovce, odpo výlet do školy do Nice odevzdat všechny ty papíry. V televizi zmínili, že začínají velký letní slevy, no ale to mě nemůže rozhodit. Místo obchoďáků jsem si v Nice prošla nějaký nový ulice a místa, abych to tam zase trochu poznala. Pořád je tam toho dost, co objevovat. Takže jsem taky narazila na 3 zajímavý krámky, v 1. jsem se nechala unést - byla to korálkárna s takovou galanterií pro tvořivý ruce, bože to byla pastva pro oči, co tam měli užasných blbostí. Přikládam foto z jednou s mnoha nabídek knoflíků... Další 2 byli potřeby pro výtvarníky, ruční papíry a všechno možný pro tvoření, malbu atd.
Dneska si užívám jeden z posledních dnů volna doma a řikam si zaplať pámbůh za to že budu aspoň někde dělat, mít takhle volný dni je fajn, když je to zřídka a člověk si toho může vážit, ale do nekonečna to fakt nejde, to bych se zbláznila.
Zítra se mám vidět s Heather, mou americkou kámoškou, ukáže mi nějakej novej sekáč tentokrát ve Vallauris, jak jsem tam dřív chodila na fráninu. Bude dobrý, že s ní zase popovídám anglicky a trochu si to tak připomenu na přístí týden.
O víkendu snad vyjedeme do kopečků, jestli počasí a Mirek dovolí. Plánuju Gorges du Verdon, stezku Imbut, údajně sportovní úroveň trasy, žebříky, lana, chodníčky při vodě i ve skalní stěně, večer camping, ráno snídaně v přírodě... už se tak těšííím!

1 komentář: