pondělí 17. června 2013

Radost i neradost

Dneska byl den D co se týká výhledu na mou stáž. Tak to bylo schváleno, stáž bude. Jenže to neni až zas tak slavný: Tak 1/ začínam až k 1.7. (tzn. za 14 dní=2 týdny zas budu čučet a nědělat nic), 2/ nebude to vůbec nijak placený, ani euro... Nejradši bych řekla ´vydřiduši´, ale ona mě postavila k věci z jejího pohledu, jakože mi dají školení na Sabre (specialní program, kterej je tam potřeba umět) a že mi budou věnovat čas, zaučovat mě atd... Co jí na to můžu říct. Ještě k tomu pracovní doba je uplně na prd, 10-12.30 a 14.30-18.30, to ani domů na oběd nestihnu jít ale ve městě budu mít 2 hodiny... ach jo. Holt je potřeba zvykat si na francouzskou pracovní dobu. No moc nadšená z toho tedy obecně nejsem. Budu hledat práci dál, kdyby se do 1.7. naskytlo ještě neco jinýho..
A teď tak doma vařim, uklízim čurbes co jsem přes den jaksi vytvořila a opíjim se sama samička ve snaze myslet na pozitiva toho všeho...

Žádné komentáře:

Okomentovat