neděle 23. června 2013

Po různu

Tak co se dělo poslední dny:
- Mirek se vrátil z ČR, unavený, vedrem vyčerpaný, rád že si na Cote d'Azur konečně trochu oddechne od veder, což mi přijde jako vtipný paradox ale je to tak
- ozvali se mi ohledně nabídky práce prodavačky v krámku s potravinama a plážovýma blbostma v jednom kempu tady nedaleko, na kole 10min cesty. Tohle ještě zní ok, ALE: paní dosti nesympatická, zřejmě s nějakým osobním problémem co si hodlala schladit žáhu na mě takže nepříjemná od začátku až do konce, práce by byla od teď až do konce srpna bez jedinýho celýho dne volna!!! Dělá se 7 dní v týdnu, vždycky 6 nebo 7 hodin denně. "... a co vám na tom jako přijde divnýho? Chcete teda vlastně pracovat nebo ne???" Upřímně doufam, že se mi už neozve.
Takže zatim všechno spěje k mýmu nástupu do cestovky 1.7. ...
- dneska jsme byli s Mirkem a jeho českým kolegou z práce, co je tu na služebce, na výletu kousek za Nice, v takovým přírodním parku, bylo to tám pěkný, žádný zázraky ale hezký výhledy na moře a zas na jinou část pobřeží kterou ještě neznáme. Zaměřila jsem se dneska na sběr bylinek - všimli jsme si že se tam docela vyskytuje třezalka a taky jsem myslim konečně objevila pravej bobkovej list, takže jsem si udělala obojího menší zásobu:-)))

Sváča na vyhlídce

Mistama se přes nás převalily mraky, pak zas někam odpluly..

Třezalka

Žádné komentáře:

Okomentovat