čtvrtek 8. srpna 2013

Zápisek z postele

Od úterý se válim v posteli a snažim se setřást bacila, kterýho jsem chytla kdo ví kde (anebo Bůh ví kde?) Každopádně teplota 38,7 stupňů v úterý dopoledne mi nahnala docela strach, už jsem asi neměla daleko k halucinacím a k ještě s intenzivní vzpomínkou na slova pronesený v neděli že 'na každýho hříšníka dojde' jsem si řikala, že už je to teda možná tady...

Opět jsem si připomněla takový ty černý myšlenky, že až to jednou přijde, a jako že to dost možná bude bez varování, je potřeba bejt vždycky připravenej! Např. to je taky důvod, proč si před cestou na běžkách dycky dobře holim nohy (i když pak budu mít punčocháče a elasťáky) ale když si tu nohu zlomim, ať si doktoři, co by pak museli ošetřovat 'pavouka', nemyslí něco špatnýho. No a to samý se týká i 'konce', najednou mi došlo že nejsem osprchovaná, hladce oholená, nemam umytou hlavu, v bytě je nepořádek, neumytý nádobí, když pro mě přijede sanitka a budu muset na JIP, všechno to uvidí. A v případě špatnýho konce by to bylo ještě horší, někdo by musel probírat krámy co po mě zbyly, muj nepořádek na pracovním stole, mý špinavý prádlo, najednou by vyplulo na povrh co jsem to bylo za osobu...
Uff, ještě že pro tentokrát to snad dobře dopadlo, z teplot se vyležim a o víkendu udělam velkej úklid a zas mužu být klidnější, kdyby náhodou cokoliv...
Jednou jsem tuhle úvahu poznamenala před jednou nepřímou anglickou šéfovou ještě z dob IBM a řikala, že má to samý.. že vždycky když odchází z bytu, musí tam být uklizeno, protože co kdyby to náhodou nebyla ona, kdo se tam vrátí (žije sama).
Toť asi vše k černým myšlenkám, jinak jsem celkem normální. Zvlášt teď když mam čas si trochu oddychnout od těch nabitých dnů v poslední době, tak je to docela příjemný. Dnes bych to ukončila vtípkama co jsem potkala na facebooku a co mě docela pobavily..


  Mě to mrzí, ale mě prostě všichni přijdou uplně stejný

My je chytáme jen tak ze sportu, pak je zase hodíme zpátky. 
Ujmu mají jen minimální, jinak jsou prakticky nedotčený. 

Žádné komentáře:

Okomentovat