neděle 4. srpna 2013

To byla zase zkušenost...

V sobotu jsem se jako obvykle probudila v 6 ráno (bez budíku) a dopoledne pak strávila mezi poleháváním v posteli, ve snaze nahrat trochu energie, a kutěním něčeho tu a tam. Po obědě bazén, Mirek už prave kraula jako fík, já se u toho maximálně tak začnu topit, musim ještě trénovat. Taky mi Mirek vyrobil věšák na náhrdelníky a já jsem si ho pak natřela na bílo. Večer jsme dali šanci filmu The Secret vysvětlující moc "zákona přitažlivosti".. No, vypli jsme to předčasně ale na tom, co tam propagovali, asi něco bude...
V neděli jsme byli pozvaný mojí kamarádkou Heather do evangelickýho kostela, na dopolední mši. Já se novým zkušenostem nebránim, všechno se má poznat, a Mirkovo heslo je zas že "zážitky musí být intenzivní"..  Tak to se mu splnilo. Bylo to v 1.patře takovýho komerčního objektu, slučovací místnost a pak velká místnost zařízená k mším. Bylo to tam takový milý, všichni se usmívali, někteří nás vítali jako nově příchozí.. (to mi nedělalo moc dobře, nehodlala jsem jim vysvětlovat že žádný bratříčkování nebude, jsme tu jen 1x a dost). Pak se tak nějak normálně modlilo, u mikrofonu takovej sympa chlapík, hráli na kytaru a piáno, zpíval se lehkej nábožensky laděnej popík. To bylo všechno fajn ale pak nastoupil jinej chlápek a začal tvrdě hustit s příběhem s Bible a ukázkama z reality, že ten kdo nebude věřící a nábožně žijící ovečka, usmaží se v pekle atd. Celkově se to pak trochu zvrhlo, 2 lidi tam začali být v tranzu, někdo padal na kolena, spínali ruce k nebi.. Vzhledem k tomu, že od začátku až do konce tam všechno bylo překládaný z AJ do FR, tak to bylo celkově dost dlouhý. Po 2 hodinách tohohle představení jsme toho měli plný kecki. Do toho tam bylo děsný vedro a neměli jsme pití. Pak byl takovej oběd formou bufetu, to bylo dobrý, pak ještě dezert, co kdo přinesl buchtu, koláč atd. Tam jsme s Heather a Laurenem mohli pokecat trochu normalně, ne jen o pámbíčkaření. Heather řikala, že normálně to tam tak crazy nebývá - strašení s peklem a lidi v tranzu. No, strávili jsme tam přes 4 hodiny a byly jsme rádi, když jsme konečně odešli. A já jsem ráda za tuhle zkušenost, teď můžu být v klidu když vim že v týhle oblast mi nic zajímavýho neuniká.
Večer jsme si udělali radost objevením novýho dodavatele pizzy, jsou to nějaký nadšenci pár ulic od nás, na svých stránkách píšou že použitá zelenina je převážně z jejich zahrádky tam vedle..

Lehce černá na okrajích, ale jinak výborná

Pohled v 6 ráno z naší ložnice

Žádné komentáře:

Okomentovat