sobota 24. srpna 2013

Týden blbec

Tenhle týden stál od pondělí do pátku za to.. Nevim jestli má smysl vyjmenovávat všechny blbý věci co se staly, je toho tolik a spíš by to bylo lepší zapomenout. Například: ztracená učebnice na ruštinu (podle mě jí kolegyně omylem sbalila když vyhazovala starý katalogy), každej druhej den děsnej blázinec v práci, zjištění že jsem špatně spočítala cenu na několika letenkách co jsem v týdnu prodala (ztráta něco přes 100e, možná se na to nepřijde), prošvihlý rande s Heather - jako obvykle jsem si přes oběd zapomněla mobil v práci a tak mi chudák asi 50x volala když na mě čekala na náměstí, vybitá baterka na autě - jsme tudíž nepojízdný, následně zlatej hřeb - v pátek večer asi 10km procházka v naší čtvrti při schánění nový baterky na benzínkách...už jsem toho měla fakt plný brejle. No, bude stačit, když víkend bude NORMALNÍ, víc od něj nechci.
Šefová v práci už se chystá mi nabídnout nějakou pracovní smlouvu od 1.září. Ale já si poslední dny řikam, že tam asi ani pracovat nechci. Je teď zas takovej blázinec, že se to nedá. Telefony zvoní jak na ústředně, všude nervozita, stress press, každej je naštvanej, nestíhá, sprostě se nadává, včera mi to jeden arogantní klient položil pač řek že jsem na něj nepříjemná. Nevim jestli se mi zase chce do tak stresujícího prostředí... No ještě mam týden na rozmyšlenou.
Teď se pokoušim na práci zapomenout a myslet na něco oddychovýho, třeba na poslední výlet a všechnu tu krásu tam...



Kobylka, nebo spíš kobyla když se zrovna zakusuje do Mirkovo ruky




Žádné komentáře:

Okomentovat