čtvrtek 17. října 2013

Já nový háro mám

Uplně jsem se zapomněla pochlubit novým hárem co mi o víkendu Mirek vykouzlil na hlavě. Střih à la mikado, ale vepředu sestřihaný postupně, a vypadá to pěkně, cítím se v tom jak ryba ve vodě. Přikládám autoportrét...


Dále přikládám fotku kabátku, což už jsem tu dřív zmínila za neuvěřitelnou cenu 5 euro. Dobrá, neni to nic extra speciálního, ale sedne mi dokonale, je v super stavu a má velkou kapucu a to se mi vždycky líbílo...

 

No a když už jsme u toho chlubení se novým oblečením, tak mam ještě 1 super kauf z léta a on to vlastně ani neni kauf,  páč mě to tentokrát nestálo vůbec nic. Když jsem dělala v cestovce, míjela jsem cestou do práce takovej dvůr, kde se semtam dávalo oblečení zadarmo chudým atd, taková charita jednou za 14 dní cca. Jednou to tam zas rozdávali, tak jsem se tam porozhlídla co maj a o tuhle super budnošku nikdo nejevil zájem, tak jsem si ji zkusila a ona mi zrovínka sedla jako ulitá. No a viděl to chlápek co tam byl jakože personál a já na něj, kolik by tahle bunda stála. A on, že tam se to nedá koupit, že si to mužu jenom vzít zadarmo. A že jestli jsem nemajetná a v nouzi tak ať si jí vezmu. Já tam byla po cestě do práce (buďme konkrétní: na neplacenou stáž), ale s mýma hodinkama, mp3 playerem, normálním oblečením, kabelkou, náušnicema atd. takže jako bezdomovec jsem jaksi nevypadala..ale řikam si, že přece to je pro mě! Na stáži mi nic nedali, stipendium na škole je jen do 28mi let, takže už na něj nemam nárok, tak jsem to já - ta nemajetná. Takže jsem si tu bundu vzala a mam z ní radost:-)

Tak to by pro dnešek stačilo.


Žádné komentáře:

Okomentovat