pondělí 7. října 2013

Kabátek za bůra

Tak už nám ta škola zase běží. Rozvrh jaktakž, musim tam jezdit 4 dny v týdnu, v pondělí mam volno. Máme děsně moc kdejaký teorie o Rusku jako zeměpis Ruska, ruská civilizace, základy překladatelství z ruštiny. Myslim že rusky toho letos moc nenamluvíme, ale budeme umět všechno okolo. Zrovínka probíráme jak po caru Mikulášovi II. to přebral strejda Lenin. V tý souvislosti jsem si četla na netu, jaký byl pan Lenin zvíře, jak zabíjel hromady lidí bez soudu, starý, mladý, děti... No a po něm nás čeká strejda od Stalinů... Mam se na co těšit..

Z jinýho soudku. Poslední 2 roky jsem sháněla zimní kabát. Moje požadavky: aby mi seděl + aby nebyl přehnaně drahej. Po tom co jsem obešla x-krámů v ČR i ve Francii, v době slev i mimo ně, nikdy se mi nepodařilo nic najít. Když už byl hezkej a cenově přijatelnej, tak mi vůbec neseděl a obráceně. Dneska jsem měla nějaký pobíhání v Antibes a při tý přiležitosti jsem se stavila v katolickým sekáči. Mají tam všecno možný, oblečení stojí za kus cca 1 až 2 eura, dražší kousky trochu víc. A co tam nenajdu. Moc pěknej černej zimní kabátek s veeeelkou kapucou (to se mi dycky líbilo) za opravdu lidovou cenu 5 euro! A seděl mi dokonale! Takže už mi vypranej schne na balkoně... Tak, zima může přijít, jsem vybavená.


Žádné komentáře:

Okomentovat