středa 16. října 2013

Nestíhám nic...

V posledních dnech nějak vůbec nestíham. Škola se rozjela na plný obrátky, furt jen prekádam nějaký texty, nekonečný litánie v ruštině, pak ve fránině a to překládam do angliny a zas jiný texty z angliny do frániny. A do toho klasika jako ekonomie, účetnictví atd...
Snažim se moc si to nebrat k srdci, jinak bych byla asi dost ve stresu. Lepší na to množství úkolů nemyslet, dělat jedno po druhým pěkně popořádku. A jako bonus ještě před spaním louskat Historii ruský revoluce... Ještě že jsou za týden podzimní prázdniny - tzn. týden volna. Aspoň bude víc času na šprtání. Už 2 týdny chci upect štrůdl, ale prostě neni čas. Snažim se to přendat na Mirka, aby se to naučil, ale zatim úspěšně vzdoruje..

Sem tam ve škole někdo udělá nějakou fotku, tady je fotka v hrozně nepohodlný učebně ruštiny.. vedle mě vlevo je Margaux /čti Margo/, moje dobrá kámoška která mi dává spoustu svých poznámek psaných na počítači, což je pro mě záchrana a úplně vlevo je Jana z Litvy. Všechno fajn holky. Margaux je tak zlatá že mi z Moskvy, kde byla v létě na jazykovým kurzu, přivezla krásnej přívěšek matriošky:-)

... Большая часть территории России расположена в Восточном полушарии. На территории страны расположено 10 часовых поясов. Общая протяженность границ России – 60000 км, из них 40000 км границ - морские. Морские границы проходят в 22,7 км от берега (12 морских милях). В пределах 200 км от берегов расположена морская экономическая зона, в пределах которой допускается судоходство любых стран, но запрещается любая добыча ими природных ресурсов. ...
 
Holky z naší školky...


Žádné komentáře:

Okomentovat