pondělí 4. listopadu 2013

Leporelo posledních dní

Co se nám děje v posledních dnech? Inu, já šprtám, šprtám, šprtám, a jestli zbyde nějakej čas, tak se jdu proběhnout, nebo se jdem projít někam dál anebo vařim. A Mirek pracuje na svým soukromým projektu (zatim nemůžu říct víc) do kterýho vkládá všechny naděje svýho budoucího života..

V pátek jsme se plácli přes kapsu a jeli až nad Menton po dálnici a tam udělali výletík. Antibes-Menton za dálniční poplatky asi 15 euro (včetně návratu). Dopoledne při zdolávání 600 výškových metrů pařilo tak, že i kdybysme to šli v plavkách, tak bysme se pekli, a v momentě kdy jsme se přehoupli přes kopec, kde už slunce nesvítilo, jsme najednou museli přidat cca 3 vrstvy. Ale to je tu dost normální.

Výchozí bod ve vesnici Castellar už trochu v horách

Mirek bojuje s kudlankou

Cesta nahoru která tvořila asi 1/3 celkový trasy


Pěkný pohledy na Menton pod námi



Tady už stojim na italský straně - tam nahoře totiž končila Francie

Cesta dolů, poslední třetina trasy, Menton a Castellar pod námi


Když zrovna nešprtam jednotlivý fáze Velký říjnový revoluce (tati už vim že to bylo 25.10. podle jejich kalendáře, tzn. v listopadu pro zbytek Evropy) tak taky třeba zkoušim něco novýho, takže tentokrát jsem po děsných letech upekla klasický koláče. Nechce se mi ani věřit, ale fakt se pěkně povedly a nebylo to ani nijak těžký. Jen časově naročnějši než litý buchty, co dělam obvykle..


Sem tam se nám srdíčko rozbuší vlastenectvím když na francouzsko/německým televizním kanálu Arte říkají něco o ČR... (i když po tom co se teď děje v politice už je to spíš adrenalin z toho, co špatnýho na Čechy mužou eventuální prozdradit ) Před nějakým časem dávali dokument o Lednicko-Valtickým areálu a před pár dny zas něco o špatný situaci horníků v Ostravě, protože se tam zavírají nějaký další doly..

L-V areál, ale už jsem chytla jen konec

Tibor Novák mluvil pěkně česky, ale hned to dabovali do frániny

A ještě šalina panečku

Ve vedlejší ulici mají po stranách vchodový branky takový pěkný mozaiky, nebo dlaždice nebo jak to nazvat? Hned se člověk při cestě okolo má čim pokochat..




A na závěr: můj rekord z roku 2010, kdy jsem se koupala 4.11. jsem sice netrhla, ale i tak to bylo dobrý, byli jsme se totiž ještě naposledy vykoupat v neděli - 3.11. Čekala jsem že to bude nějaka infarktní záležitost jak ta voda bude ledová, ale vůbec ne, docela to šlo. Kdyby venku nefučel studenej vítr tak by si mohl člověk ještě užít krásnej den u vody. Měla asi 19 stupňů, nikde nikdo, azuro..





Žádné komentáře:

Okomentovat