úterý 9. července 2013

Vítej do blázince

Tááák, moc dlouho to netrvalo a už zase zabředávam do pracovního procesu. V cestovce začínám druhej tejden a už zapadám do blázince, kterej tam teď v době dovolených nastává. Bohužel je to dovolená jak klientů (chtějí letenky) a taky dovolená našich kolegyň (nemá kdo zvedat telefony a vyřizovat požadavky). Sotva jsem se naučila nějaký základy, hned mě zapojili a už se snažim taky něco vyhledávat, zakládat klientský záznamy, zjištovat ceny letů atd., ale pořád tam s tim děsně zápasim, všechno mi trvá hrozně dlouho. Ale snad se to bude nějak zlepšovat, každej den se dozvídám něco novýho a dělá mi to radost.

Venku je krásný teplíčko, přes den i do noci se venku dá chodit v tričku, óoo jak jsem se na tuhle dobu těšila. Víkend byl odpočinkovej, v sobotu jsme se s Mirkem pokoušeli o nákup bot v Cannes, ale žádný si nakonec nevybral, aspoň že jsem já na trhu nakoupila levnější ovoce protože v Antibes jsou ovocno-zeleninový trhy nekřesťansky drahý, ceny vyloženě pro turisty. Večer jsme pak dali příjemný posezení s lidma v Biotu, skvělý grilovaný maso, pivko, pokec hezky česky...

Dneska přidám fotku parkoviště u hotelu, co vybudovali před naší rezidencí. Zvláštností (nebo nesmyslností?) je, že to místo, na kterým auta parkujou, je podestlaný trávou. Krásným trávovým kobercem... Nechápu co to je za inovaci, ale asi to myslí vážně. Tak schválně, jak dlouho to ten trávník vydrží...



Žádné komentáře:

Okomentovat