pátek 5. července 2013

První pracovní týden

Jak dneska Mirek správně poznamenal 'no vidíš, tak máš za sebou první pracovní týden'...  Teda, jsem ráda, že bude víkend. Protože přes týden se nic jinýho než chození do práce ani nedělo. S příchodama domů v 19.15 už se moc jinýho stihnout nedá. Sotva že si člověk připraví oběd a svačinu na druhej den a už je deset a je čas myslet na spánek. Děsný.. nechápu jak takhle někdo může žít v dlouhodobějším měřítku, natož pak se ještě starat o rodinu. Na druhou stranu jsem si trochu zvykla stihnout něco málo ráno, protože odcházim až po 9h.
Jinak už jsem se naučila nějaký základní věci v tom programu, asi to co se u nás dělá nejčastějc - tj. rezervace a nákup letenek, ale je spousta variant a možností jak to koupit, podle ceny, data, třídy servisu, letecký společnosti atd atd.. Většinou se u nás prodávají letenky v řádu od cca 6.000Kč nahoru, klidně 50.000Kč za zpáteční letenku. A mě nepřestává zajímat, kdo tyhle lidi jsou a kde na to berou. Ale zřejmě se převážně jedná o boháče, co mají v Antibes jachtu a letí na ní do Francie z Emirátů, Ameriky, Afriky, Zélandu apod. A taky lodní posádky, co se slítají na několika týdenní nebo měsíční práci na jachtě a letenku mají placenou 'kapitánem', takže cenu zas až tak neřeší. Low-cost společnosti v nabídce nemáme, jen standardní společnosti (British Airways, Air France, CSA atd.atd.) takže proto ty ceny nejsou nijak levný. Je to vlastně zajímavej náhled do úplně neznámý sféry obchodu...

Hodinu a půl co mám na oběd jsem trávila tento týden převážně na pláži v Antibes, která je od našeho kanclu asi 4min chůze. Sním si jídlo z krabičky, trochu se opaluju, osvěžuju se u sprchy a dělam ruský cvičeníčka. Docela pohoda, když se to tak vezme... Domů bych jet stejně nestihla, tak mi ani nic jinýho nezbývá.

Tam vzadu v rožku je moje místečko, napůl ve stínu a napůl na slunci

Žádné komentáře:

Okomentovat