pondělí 9. září 2013

Návrat do minulosti

O víkendu jsme zajeli do Le Cannet, už jsme to dlouho plánovali. Měli jsme chuť podívat se na starý dobrý místa a okouknout co se tam od změnilo od února, co jsme se přestěhovali.
KOukali jsme na balkon našeho bývalýho bytu, novej majitel si to tam trochu přeorganizoval. Police, ve který jsme měli knížky a všechno možný, měl na balkoně coby botník. No tipuju to na nějakýho svobodnýho mládence.
Spojili jsme to s obídkem na náměstíčku ve starý čtvrti a já jsem se pak vyřádila s uždibováním výhonků kytek a sukulentů, co jsem si chtěla zkusit doma zapíchnout. V Le Cannet bylo vždycky všude spousta pěkných kytek, takže jsem nevěděla co brát dřív.

V neděli jsem pak poprve v životě zkoušela plněný papriky s nokama. Papriky celkem ok, omáčka vyšla taková mdlejší, příště to asi bude chtít ještě víc cukru, skořice a možná i octa nebo citronu nebo tak něco. Noky - dělala jsem z hrubý mouky ale příště dam polohrubou, musela jsem je vařit 10 min než změkly! A taky bych měla být trpělivejší a nedělat takový velký šišky, bylo by každopádně lepší mít ten speciální cedník na noky s velkými oky, tim by to šlo dobře. Asi o něj zkusim poprosit ježíška anebo mi ho spíš Mirek vyrobí nějak podomácku..

Tohohle sukulentíka už jsem našla před časem vyhozenýho u poplenice

Stejná fotka jako před 2ma lety..

Tak tady asi obnovili fasádu..

Oběd ušel...  masový kuličky a ryba

Sukulentní zahrádka, uvidíme, snad toho přežije co nejvíc


Žádné komentáře:

Okomentovat