středa 11. září 2013

Když se štěstí usměje

Včera večer se mi podařil užasnej úlovek. Šli jsme se projít a míjeli jsme jedno opuštěný zahradnictví. Je to taková zarostlá, lehce zpustošená zahrada kde to všechno někdo nechal, jak mu to odpadlo od ruky. Je tam cedule, že ten pozemek je na prodej. V plotě už někdo udělal díru, tak jsem jí využila a nakoukla dovnitř. Je tam i takovej přístřešek a pod nim všechno možný, květináče, různý krámy, věci na balení a pěstování kytek, všechno špinavý a zaprášený, plný pavučin a špíny, ale má to svoje kouzlo. No a je byla tam i police s knížkama.... Tak na to koukam a objevila jsem tam úžasnou Encyklopedii 15.000ti rostlin a květin z roku 2004 s krásnýma fotkama a všema možnýma info. Něco takovýho už jsem si dlouho přála ale do těď jsem si musela vystačit jen s hledáním na netu. Vzhledem k tomu že už je to tam opuštěný, co chodíme okolo, nikomu tam ty věci zřejmě nechybí, tak jsem si jí vzala. Je nááádherná a mam z ní děsnou radost! Váží asi 6 kilo a odtahnout jí domů dalo fakt zabrat, ale je to skvost. Ještě že jsem se jí ujala a dala jí novej domov, jinak by jí ještě někdo mohl ukrást, a to bych jí nepřála...

Pěkně obsáhlá knížtička, má přes 1000 stránek...




Moje pěstitelské začátky, holt všechno mě ještě čeká..

Na rozloučenou přidávam sousedovic Mikeše, je to kocour pohodář...

Žádné komentáře:

Okomentovat